شاخ ترین دانشگاه های رشته مکانیک ماشین آلات کجاست؟
نوشته شده توسط : هادی افسری

لطفاً نظرات خود را در مورد این مطلب وارد نمایید!

نظرات شما عزیزان در وبلاگ قرار داده خواهد شد.

بحث جالبی خواهد شد نه!!!!!!!!!!!

 

hadi :

به نظر من بهترین دانشگاه ایران از هر لحاظی که بگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن. بزرن به افتخار بچه های رودهن

 

hamid:

به نظر من شاخ ترین دانشگاه ماشین الات ایران دانشگاه رودهن است. تموم شد رفت.

 

جواد:

um...bebakhshid narahatetoon mikonam....hatman midoonid daneshgahe keshavariye tehran ke to karaje ham vojod dare na?akhe daneshkadeye keshavarzi va manabe tabieiye tehran...be nazare man behtarine

 

ستار

آره جون خودت

هادی: ستار!!!!!!!!!!!

 

امید بهرامی خمسلوئی ميگه:

عزیز دلم به نظر من بهترین دانشگاه دنیا دانشگاه شهرکرده.





:: بازدید از این مطلب : 1444
|
امتیاز مطلب : 122
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mask در تاریخ : 1391/7/22/6 - - گفته است :
behtarin daneshgah= Daneshgahe shabanaye azade azadeeeeeeee Amiriyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.dar reshtehaye mofarahe Mench va kashke bademjaan sabte nam mikonad

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1391/7/18/2 - - گفته است :
نظرتون درباره ی ماشینهای کشاورزی دانشگاه تبریز چیه؟

/commenting/avatars/hadi64-561382.jpg
امید بهرامی خمسلوئی در تاریخ : 1390/12/20/6 - - گفته است :
عزیز دلم به نظر من بهترین دانشگاه دنیا دانشگاه شهرکرده.راستی خیلی از سایتتون دیدن میشه اخه 4ماه ÷یش اومد 4تا نظر بود الان هم همون 4تا نظره .یه سری به سایتwww.sku-mmk.irبزنید به این میگن سایت

/weblog/file/img/m.jpg
ستار در تاریخ : 1390/10/28/3 - - گفته است :
آره جون خودت

/weblog/file/img/m.jpg
جواد در تاریخ : 1390/7/5/2 - - گفته است :
um...bebakhshid narahatetoon mikonam....hatman midoonid daneshgahe keshavariye tehran ke to karaje ham vojod dare na?akhe daneshkadeye keshavarzi va manabe tabieiye tehran...be nazare man behtarine

/weblog/file/img/m.jpg
hadi در تاریخ : 1390/6/16/3 - - گفته است :
به نظر من بهترین دانشگاه ایران از هر لحاظی که بگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن. بزرن به افتخار بچه های رودهن

/weblog/file/img/m.jpg
hamid در تاریخ : 1390/6/16/3 - - گفته است :
به نظر من شاخ ترین دانشگاه ماشین الات ایران دانشگاه رودهن است. تموم شد رفت.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: